Jaa, mitäköhän tässä olis ehtinyt tapahtua:). Eipä juuri mitään... töitätöitätöitä, ja välillä vähän biletystä. Oon ihan täpinöissäni tulevasta Turun bilevkonlopusta... voi kun siellä olis kivaa säpinää ja kivoja miehiä. Silmäpeliähän aina kyllä riittää, ja se se vasta ihanaa ja viatonta onkin:). Myös tuleva viikon loma etelässä on IIIIIISO odotus:D. Siellä sitä säpinää ja silmäpeliä vasta riittää:)! Mulle riittäis yks säpinä koko viikolle, tai sit mies joka sormelle:). Pitää mennä avoimin mielin rentoutumaan *nauraa*

Siitä Jannusta... Ite oon ehkä ollut törkeä sille, mutta niin on kyllä sekin ollut mulle. Se on Pelimies, mutta silti mulle suuri kysymysmerkki. Soitti meinaan viime perjantaina mulle aamupäivällä, töistä. Ihan vaan kysyäkseen "mitä sulle kuuluu, oon miettinyt kun ei oo susta kuulunut mitään". Oli kiva kuulla taas sen ääni, sillä on mieheksi Erittäin miellyttävä ääni;). Helmi totesikin tän kuullessaan että "nonii, ja olit sit taas sulaa vahaa vai"?. No, en ees ollut. En oo sen puhelun jlk ilmoittanut itestäni sille:(. Ehkä saatoin laittaa sille viestin, mutta se oli niin diipadaapa että mitä sellaseen edes vastaa... joojoo, seliseli. Se on just sellanen idiootti, että ilmoittelee ITESTÄÄN sit kun HERRALLE ITSELLE SOPII. Oon aika pöllö. Itehän mä tässä myös Pelinaiselta vaikutan:(. No, en jaksa stressata asiaa. Tää on liian kivaa sinkkuaikaa sellaiseen turhaan miettimiseen *nauraa taas*

Sitäpaitsi, mulle riittää niiiiin hyvin nää säpinät baarissa ja mesessä:)