Treffit" Jannun kanssa meni tosi hyvin:). Eipä oo ollut noin vapautunutta oloa MIEHEN kanssa baarissa koskaan! Juttu luisti tosi hyvin, ja oli yksinkertaisesti tosi HAUSKAA:). Aikasen mukava ilta sanoisin. <?xml:namespace prefix = o ns = "urn:schemas-microsoft-com:office:office" />

Niinpä. Mitäs nyt sitten? Treffit oli ainakin mun mielestä tosi onnistuneet ja kamalaa myöntää, mutta varmaan ensimmäistä kertaa kesän 2005 jälkeen oikeasti jostain kiinnostuin. Ja nyt mä inhoan itseäni ja näitä mun tunteita. Miksi vitussa mun pitäis sellaiseen ihmiseen ihastua, joka on ihan samalla linjalla mun kanssa? Aika vaarallinen yhdistelmä. Kumpikaan ei halua mitään. Sen takia en vaan haluais ihastua, mutta perkele! Pitää yrittää jäähdytellä itseään. Tiiän, ettei mun kannata innostua. Käytännön asiat olis ihan liian hankalia pelkän säpinänkin suhteen *huokaisee* Voi että mua kyllä sitten ärsyttää... valivali, ei sitä näköjään osaa olla koskaan tyytyväinen yhtään mihinkään. Helpompaahan se elämä on ku on jäässä...