... ihminen voikin olla joskus niin heikko:). Jannu pyörii mielessä, ja mua on yksinkertaisesti vituttanut koko päivän. Okei, yövuorojen välissä vituttaa moni asia muutenkin, ja se on vaan pahentanut asiaa. Mun niiiiiiiiiiiiiiiiiiiiin teki vaan mieli soittaa Jannulle, ja kysyä mitä se oikein haluaa musta. Onneks en soittanut. Nimittäin aloin ajattelemaan, että ENHÄN MÄ ITSEKÄÄN TIEDÄ MITÄ TOHON VASTAISIN. Mut kuitenkin, idea mitä ajan takaa on se, että en tiedä mitä se musta ajattelee. Millaisen kuvan se musta sai? Soitteleeko ihan vaan miellyttääkseen vai siksi, että kuhan soittelee? Vai soittaako sen takia, että haluaa soittaa. PERKELE... *nauraa* : D<?xml:namespace prefix = o ns = "urn:schemas-microsoft-com:office:office" />

No mutta, juteltiin tossa tovi sitten puhelimessa ja mulle tuli siitä hyvä mieli. Totesin puhelun lopuksi tapaani "puolihuolimattomasti" ja "välinpitämättömästi" et "no, harmi ku sulla loppuu loma mut ehkä me vielä joskus nähään". JOHON SE JANNU VASTAS HETI ETTÄ olis mielellään jatkanut lomaansa, että olis voinut tulla mua katsomaan:). Se vastaus tuli kyllä niin nopeasti, että eiköhän se ollu oikeasti ajatellu myös mua;). EHKÄ? Oli myös puhetta eräästä leffasta, joka pyörii nyt teattereissa... juteltiin siitä aikamme, ja se lopetti asian sanoihin "no milloin mennään katsomaan se":).

Katsellaan, ihanaa säpinää:)